Clubkampioenschappen jeugdvissen

Dinsdag, 4 juli 2017

Op woensdag 14, 21 en 28 juli zijn door de jeugdleden van Hengelsportvereniging Dongen jeugdwedstrijden gevist. Lars Groeneveld en Megan in ’t Groen bleken na 3 wedstijden de kampioenen van 2017.

Ieder jaar worden door Hengelsportvereniging Dongen jeugdviswedstrijden gevist. Dit jaar zijn 3 wedstrijden gevist in de vijver aan de Lucebertstraat in Dongen. Joey Kaptein won de eerste wedstrijd met 25 vissen en 309 cm, waaronder een schubkarper van 65 cm! De overige wedstrijden werden gewonnen door Lars Groeneveld in de categorie tot 10 jaar en door Megan in ’t Groen vanaf 10 jaar. Daarmee mogen zij zich clubkampioen 2017 noemen. Alle deelnemers hebben vis gevangen en mochten na afloop een prijs in ontvangst nemen.