Hoe wordt ik lid?

Je kunt op twee manieren lid worden.

LET OP!        Je dient bekend te zijn met de "Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren", in deze lijst kun je zien waar je wel en niet mag vissen, deze lijst kun je downloaden op de site van Sportvisserij Nederland. Het boekje met de "Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren" wordt zodra je lidmaatschap bij de vereniging bekend is, door de vereniging naar je opgestuurd.
Je bent als lid van KEHSV Dongen ook aangesloten bij de Federatie Dongenstroom. De juiste papieren voor het vissen in de wateren van de Dongestroom heb je nog niet, deze zullen na bekend wording van je lidmaatschap worden opgestuurd door de vereniging, de vispas wordt opgestuurd door Sportvisserij Nederland. Als je direct gaat vissen zorg er dan voor dat je een bewijs van lidmaatschap met je meeneemt.

Manier 1.  Klik hiervoor op VISPAS AAANVRAGEN. Je kunt onmiddellijk gaan vissen met inachtneming van bovenstaande tekst.

Manier 2.  Ga naar de Hengelsportzaak van Jac de Roos, Tramstraat 109 in Dongen, daar kun je je Vispas kopen. Je kunt onmiddellijk gaan vissen.