3e hengel vergunningen

De 3e hengelvergunning

Vanaf 1 jan 2009 is een zogeheten ‘3e Hengelvergunning' beschikbaar. Deze 3 e hengelvergunning wordt uitgegeven door de K.E.H.S.V Dongen en verleent de karper visser toestemming om met drie hengels te vissen op het viswater: Wilhelminakanaal 200 meter ten zuiden van Sluis 1 te Oosterhout tot de grensscheiding Dongen-Tilburg.

De 3e hengelvergunning is:

• alleen geldig i.c.m een op naam gestelde VISpas of jeugdVISpas waaruit het lidmaatschap van K.E.H.S.V. Dongen blijkt en de bijbehorende lijst van viswateren waarin bovengenoemde water vermeld staat. Alle documenten moeten bij het vissen aanwezig zijn en ter controle aan de controleur worden overhandigd;

• alleen geldig indien voorzien van de handtekening van de houd(st)er;

• alleen geldig indien naar waarheid is ingevuld;

• strikt persoonlijk en blijft eigendom van de K.E.H.S.V “Dongen”. Royement volgt als de houd(st)er er een ander gebruik van laat maken;

• geldig gedurende het jaar van aankoop;

• te koop bij Hengelsportwinkelier ‘Jac de Roos', Tramstraat 107 te Dongen à €25,- op vertoon van geldige vispas.

Voor vragen kunt u contact opnemen met het bestuur van de HSV Dongen.

Voor meer informatie en of vragen over KCD kunt u contact opnemen met Robert Luttjehuizen via rluttjehuizen@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Bestuur K.E.H.S.V Dongen