Naleven regels en controle door BOA

Woensdag, 31 maart 2021

Wij hebben vanuit meerdere richtingen signalen ontvangen dat sportvissers van HSV Dongen zich niet houden aan de regels aan de waterkant. De belangrijkste melden zijn het ontbreken van de Dongestroomvergunning in federatief water en snoeken in het gesloten seizoen. Wij hebben als vereniging aangegeven hier afstand van te nemen. LET OP, de boetes die volgen zijn niet mis!

Als je lid wordt van hengelsportvereniging Dongen ontvang je een vispas en een vergunning van Federatie de Dongestroom. Met de app Visplanner kun je vervolgens checken waar je mag vissen. Ook kun je in de lijst van viswateren en de vergunning van De Dongestroom zien waar je mag vissen.
JE MOET DAN WEL IN HET BEZIT ZIJN VAN DE VISPAS EN DE VERGUNNING DONGESTROOM

Lees hier alle regels over de gesloten tijd voor het vissen op bepaalde vissoorten en het vissen met bepaalde aassoorten.