55+ wedstrijden 2021

Vrijdag, 30 april 2021

Corona heeft tot op heden nog een grote invloed op alle activiteiten, zo ook de 55+ competitie. Dit betekent dat het niet zeker is wanneer deze weer van start kunnen gaan. Wij volgen als vereniging landelijk beleid en regelgeving en hebben kort contact met Sportvisserij ZuidWest Nederland. Lees hier het bericht van Cees Siemons als coördinator.

Beste 55+ vissers,

Op 29 april is via de website een mail verzonden naar sportvisserij ZW Nederland met de vraag wanneer wij [ i.v.m coronaregels ] weer met de wedstrijden zouden mogen beginnen.

Maar dat is tot 11 Mei in ieder geval nog niet toegestaan .

Als op de site van sportvisserij ZW Nederland de versoepelingen worden vermeld , zullen wij de wedstrijden opnieuw opstarten.

Als het voor jullie mogelijk is , hou dan zelf ook de site van sportvisserij ZW Nederland bij .
Hopelijk dat we op 13 Mei wel kunnen starten met de wedstrijden .

Nog even rustig afwachten .

Ga allemaal maar vast lekker oefenen!

Groetjes,
Cees Siemons