55+ seniorencompetitie 2020

Donderdag, 2 juli 2020

Vijvers Hoge Akker

Deelname is gratis voor de Leden van HSV DONGEN, De RUISCHVOORN DONGEN EN VISSERSCHLUST ’s GRAVENMOER, Maximaal 30 deelnemers in verband met beschikbare ruimte. Hierbij opgemerkt dat de leden van HSV DONGEN voorgaan op de leden van de zusterverenigingen. Degenen die deelnemen aan de prijsuitreiking met een hapje en een drankje betalen € 10,00. De dagprijzen bestaan uit een cadeaubon van € 7,50 per vijver. Er wordt in principe gevist op donderdagavond 18,30 tot 21,15 uur, nrs afhalen vanaf 18.00 uur, doch als de vijvers bezet zijn door de jeugd kan uitgeweken worden naar woensdagavond. De laatste wedstrijd op 13 augustus is in de middag van 13,30 uur tot 16,30 uur waarna prijsuitreiking in de Viersprong.