Algemene ledenvergadering 2019

Dinsdag, 19 maart 2019

14 maart heeft de algemene ledenvergadering plaats gevonden. Ondanks de lage opkomst was het een waardevol overleg waarvoor het bestuur alle aanwezigen wil bedanken. Lees verder voor de notulen.

Notulen ledenvergadering:

1.Opening voorzitter:
Aanwezig bestuur: Jan in ’t Groen; Jac de Roos; Frits in ’t Groen; Menno Brok; Hamza Krokoca; Stef Mommers
Aanwezig organisatie: Jan Jaspers Kees Simons
Aanwezige Leden: Harry Emmers; Jan Schraven; Piet de Laat.

2.Bericht vanuit bestuur:
•Visuitzetting is dit jaar in november en houdt in, kaper in het kanaal.

3.Financieel jaarverslag.
Goed gekeurd

4.Verslag kas controlecommissie.
Goedgekeurd. Volgend jaar een week voor de vergadering plannen.
Komend jaar zullen Piet de laat en Jan Jaspers de controle doen.

5.Begroting 2019
Goedgekeurd.

6.Activiteiten 2019:
Zie senioren agenda
Jeugd
Zeevissen.
Forelvissen
Alle lijsten zijn op de site te vinden en zijn bij Jac in de winkel beschikbaar.
Op 20 maart wordt de vijver schoongemaakt door 11 personen.

7.Mutaties bestuur.
 Er zijn geen nieuwe mensen die in het bestuur zitting willen nemen. Het voltallige bestuur zal aanblijven.

8.Opzet contactavond 2020.
Zoals 2019. Vroeger begonnen (half 8)
Jan Schraven geeft het bestuur een compliment voor de gezellige avond.

9.Rondvraag
Vraag of de vijvers in de Beljaard onder HSV Dongen kunnen gaan vallen? Hier loopt communicatie richting Gemeente Dongen. Frits is hier in de lead.
Vraag of wij als HSV Dongen in Jagers Veld mogen vissen? Via visplanner app kun je zien of dit het geval is. Omdat wij aangesloten zijn bij de Dongestroom, mogen wij hier vissen. (zie boekje Dongestroom)

10.Sluiting