Jeugdviswedstrijden verplaatst naar september!

Zaterdag, 18 juli 2020

Op 2, 9 en 16 september organiseert HSV Dongen de jeugdviswedstrijden 2020. In verband met Coronamaatregelen hebben deze in het voorjaar geen doorgang kunnen vinden, vandaar dat ze dit jaar in september gevist worden. Tijdens deze wedstrijden die gevist worden in de vijvers aan de Lucebertstraat te Dongen strijden onze jeugdleden om de titel jeugdkampioen 2020. Na de laatste wedstrijd is er voor iedereen een prijsje. Er wordt gevist van 18:30 u tot 20:00 u, maar plaatsnummers worden vanaf 18:00 u geloot. KLIK HIER om in te schrijven of via de knop inschrijven op de website. LET OP, alles uiteraard in relatie tot de geldende coronamaatrdegelen!

KLIK HIER om in te schrijven of via de knop inschrijven op de website.