Jan in 't Groen overleden

Donderdag, 6 augustus 2020

Op 6 augustus is onze penningmeester Jan in 't Groen overleden. Jan was al langer ziek, maar tot het laatste moment heeft hij zich ingezet op alle fronten binnen onze vereniging. Jan is al ruim 40 jaar penningmeester en heeft in die tijd de vereniging ontwikkeld tot wat deze nu is. De jeugdactiviteiten zijn onder zijn begeleiding ontwikkeld, hij zorgt dat iedereen tijdig zijn vergunningen heeft en zorgt voor de financitiele zaken. Wij zullen Jan als penningmeester, maar zeker als persoon heel erg gaan missen en wensen alle betrokkenen sterkte met de verwerking van dit verlies.